Retourneren & ruilen

Is je bestelling niet helemaal naar je zin? Je mag binnen 8 dagen na ontvangst je item(s) retourneren. We accepteren alleen ongedragen items, in originele staat met kaartjes. Bij je bestelling zit altijd een factuur met daarop de achterkant het retourformulier. Je dient deze in te vullen en bij je retourzending toe te voegen. Retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, ook als de gehele bestelling retour wordt gestuurd.

Hoe retourneer ik mijn pakket?

1. Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.

2. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket.

3. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POST NL of DHL punt en reken het retourpakket af.

LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

Retouradres:
2Balou
Kleine Berg 9
5611 JS Eindhoven

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je geretourneerde item(s) storten we het bedrag terug op het door jou gegeven rekeningnummer.

Garantie & klachten

Garantie
Wij doen ons uiterste best om onze producten in topconditie bij jou te bezorgen. Toch komt het wel is voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@2balou.nl. Hier bedenken wij altijd een passende oplossing voor.