Veel gestelde vragen (FAQ)​

Je kan online veilig betalen met iDeal of Creditcard.

We doen ons uiterste best om goedlopende items aan te vullen. Houd onze webshop en social media kanalen goed in de gaten. Je mag ons ook altijd bellen of mailen, dan helpen we je graag verder!

Dit kan zeker. Zodra je in de winkelmand zit, kun je kiezen of je het wil laten verzenden of wil afhalen in de winkel. Je betaalt dan uiteraard ook geen verzendkosten van €5,50. 

Het is niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren, kijk daarom altijd goed na of je bestelling en je gegevens kloppen. Mocht er toch iets niet kloppen, stuur dan een mailtje naar info@2Balou.nl.

Deze kun je gebruiken in de check-out tijdens het afrekenen. Klik op toepassen en de korting wordt verrekend. Krijg je een melding dat de kortingscode of giftcard niet geldig is, dan is hij waarschijnlijk verlopen of niet goed ingevoerd. Heb je hier vragen over? Bel naar de winkel of mail naar info@2balou.nl en dan helpen we je graag verder.

De uiterlijke leverdatum staat bij het item wat je hebt besteld.