Retourneren & ruilen

Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop kan de consument binnen 10 dagen na ontvangst de item(s) retourneren. Bij je bestelling zit altijd een factuur met daarop de achterkant het retourformulier. U dient deze in te vullen en bij je retourzending toe te voegen.

Hoe retourneer ik mijn pakket?

1.Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.

2.Plak een A4 met ons retour adres op het pakket. [retour adres: Kleine Berg 9, 5611JS Eindhoven ]

3. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POST NL punt en reken het retourpakket af.

4. LET OP: Het is mogelijk om je pakket bij een DHL punt te brengen alleen dien je hiervoor een retoursticker thuis uit te printen.

5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

Retouradres: 2Balou

Kleine Berg 9 5611JS Eindhoven

Garantie & klachten

Garantie

Wij doen ons uiterste best om onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel is voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@2balou.nl. Hier bedenken wij altijd een oplossing voor.